Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Dec 2024 08:52:45 +0200

Tere!

Raasiku Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/13120 
aadressile Harju maakond, Raasiku vald, Aruküla alevik, 11304 
Aruküla-Kostivere tee // Tallinna mnt 42 // Igavere küla, 11300 
Lagedi-Aruküla-Peningi tee // Hellema // Lehise tee 10 // 12 // 14 // 16 // 
18 // 2 // 3 // 4 // 6 // 8 // Vanalehise allee // Kalesi küla, Leedri tee 2 
(Raasiku vald Igavere küla Lehise ja Vana-Lehise tee sidevõrk) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: sidetrass

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27202318>  (menetlus nr: 
464863), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 19.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Raasiku Vallavalitsus) või menetleja (ARVO TÄKS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister